Idag har jag varit på kalas!!<3<3<3

Hej allihoppa 
Idag har jag varit på kalas min kusin Vendela fylde 7år hon börjar bli en stor flicka en liten skrutt till
en 7åring inte sant vad hon börjar bli stor.
I veckan har jag sovit borta och bada på Kumla badet det var jätte kul jag var där med 
min kompis Belina och en tjej som heter Moa och Evelina och hennes mamma Laila.
Ja det var lite för mig vill bara säga en sak för lått för att jag inte har bloggat på länge det är bara för att jag hat rest till Smögen och varit men kompisar ledsen men vi ses i morgon älskar er pussssss<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: sara

as fin blogg :) Allt bra med dig?

Svar: Tack ja allt är bra är det bra med dig?
kfalt.blogg.se

2012-07-17 @ 23:02:00
URL: http://mydaysassara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0